سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فاجعه منا

حوزه/ مدیر کل حج و زیارت استان لرستان گفت: بی تدبیری و بی رحمی دولت عربستان جان هزاران زائر خانه خدا را گرفت و برای همیشه این لکه ننگ سعودی ها در اذهان مسلمانان و شیعیان حک شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، محمد خسروی، امروز در نشست برنامه ریزی یادواره شهدای منا، در خرم آباد، گفت: بی تدبیری و بی رحمی دولت عربستان جان هزاران زائر خانه خدا را گرفت و برای همیشه این لکه ننگ سعودی ها در اذهان مسلمانان و شیعیان حک شد.

 مدیر کل حج و زیارت استان لرستان در ادامه با اشاره به این که با برنامه ریزی های صورت گرفته گرامیداشت شهدای منا به مدت یک هفته با اجرای برنامه های متنوع در تمام شهرستانهای استان لرستان برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به این که شهرستان بروجرد بیشترین شهدای فاجعه منا را دارد، درصددیم برنامه های باشکوهی در این شهرستان برگزار شود.

وی با اشاره به این که مراسم بزرگداشت شهدای منا ۲۱ شهریور ماه در استان لرستان برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری برنامه های متعدد در طول هفته از قبیل دعای روح بخش عرفه و همچنین مراسم گرامیداشت سراسری که در تهران با حضور خانواده های شهدای منا برگزار می شود از جمله این برنامه هاست.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بروجرد هم در این نشست با اشاره به این که روز یکشنبه ۲۱ شهریور ماه در مسجد امام(ره) بروجرد مراسم گرامیداشت شهدای منا برگزار می شود، افزود: مراسم سالروز شهادت شهدای منا اول مهر ماه بصورت ویژه در مسجد حضرت ولی عصر(عج) برگزار خواهد شد.

گودرزی، ساماندهی قبور شهدای منا، نامگذاری بلوار ورودی بروجرد از سمت اراک به نام این شهدا، دلجویی از خانواده های شهدا و همچنین سخنرانی پیش از خطبه ها را نیز از دیگر اقدامات و برنامه های ستاد بزرگداشت شهدای منا در استان برشمرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha